Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

cych się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy oferowali strony www, tak teraz...Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm ma to w swojej ofercie - od dużych agencji

Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu? Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm ma to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy oferowali strony www, tak teraz...Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm ma to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy oferowali strony www, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd ten boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się więc pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w internecie. Ale trzeba to wykorzystać dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu.